De cliëntvertrouwenspersoon.

Share

De cliëntvertrouwenspersoon.

Wij luisteren naar jou.

Soms is het lastig om je eigen regie te voeren over wat je precies wilt of vragen die je hebt, maar niet weet hoe of aan wie je ze moet stellen. Gewoon omdat je het moeilijk vindt, nooit geleerd hebt hoe je dat het beste aanpakt of door de aard van je beperking. Dat begrijpen wij heel goed.

Dan is het fijn als een onafhankelijk iemand naar je luistert en je helpt om op te komen voor jouw belangen. Daarvoor is de cliëntvertrouwenspersoon. Zij helpt je bij het helder maken van je vraag of probleem en bij het voeren van een gesprek met de organisatie om tot een oplossing te komen.

Ons cliëntvertrouwenspersoon is: Ibolyka Cicilia van Zorgbelang Brabant | Zeeland. Zij is bereikbaar via icicilia@zorgbelang-brabant.nl en per telefoon op: 06–42054884.

Heb je een klacht?

Share

Heb je een klacht?

Ondanks onze grote betrokkenheid en inzet kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent. De eerste stap die je kunt nemen, is de klacht te bespreken met je persoonlijk begeleider. Het kan natuurlijk voorkomen dat je klacht dan nog steeds niet is opgelost of dat jij jouw klacht bespreekbaar wilt maken met tussenkomst van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Je kunt dan gebruik maken van de klachtenprocedure van Leunzorg.

 

De klachtenprocedure

Share

De klachtenprocedure

Deze procedure is erop gericht om degene die de klacht heeft recht te doen en om tegelijkertijd onze dienstverlening nog beter te maken. Je kunt de klacht per e-mail of per brief indienen. Klachten zullen we zo snel mogelijk – of uiterlijk binnen zes weken – behandelen. Mocht blijken dat dit  niet haalbaar is, bijvoorbeeld door de complexiteit van de klacht, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht. Wij behandelen jouw klacht altijd strikt vertrouwelijk. Alle gegevens die te maken hebben met de behandeling van de klacht, bewaren wij tot minstens twee jaar nadat de klacht is afgehandeld.

Heb je nu een klacht?

Share

Heb je nu een klacht?

Heb je nu een klacht? Volg dan de procedure op van stichting klachtenregeling.nl. Stuur eerst jouw klacht ter attentie van de klachtencommissie van Leunzorg op het volgende adres: info@leunzorg.nl. Vermeld duidelijk jouw naam en adres. Anonieme klachten kunnen wij niet in behandeling nemen. De klachtenprocedure van Leunzorg voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

 

 

Ons team

Maak kennis met ons.

Maak kennis met ons